Kızlar merhaba herkese hayırlı akşamlar 💋
Etrafınızda tütüncü ile anlaşıp sigara saran var mı?
Ben bu gün Bi tütüncüye gidip sordum kutu başı 10 tl dedi kutudan da 200 adet sigara çıkıyo bunu doldurup verecekmişiz? Bana çok ucuz geldi eğer çevrenizde bu işi yapan varsa sorup bana dönebilir misiniz?