Hasretcb eczacı bana saça sürülen şeylerin uzamasında etkisi olmadığını ağızdan takviye önerebileceğini söylemişti.
Perfectil adında bir takviyeye başladım. Cilt saç ve tırnak için faydalı mineral ve vitaminleri içeriyor.
Ben de saçlarımı uzatmak için bütün tuşlara basıyorum bununla yetinemedim o yüzden. 🥹
Urban Care in sosyal medyada çok övülen toniğini aldım, her gün saç diplerime sıkıp masaj yapıyorum.
Aynı markanın mavi ve pembe renkli sıvı kremlerini de kullanıyorum dönüşümlü.
Dax supergro adında bir saç maskesini haftada 2 kere saçıma uyguluyorum. Birkaç saat bekletip yıkıyorum.
Saf ilik yağı aldım, içine badem yağı, hint yağı, biberiye yağı, lavanta ve hindistan cevizi yağı karıştırıp saçımda 3 saat bekletip yıkıyorum. Haftada bir defa da bunu yapıyorum.
Her yıkama sonrası saç bakım kremi ve sıvı krem uyguluyorum, bioxinin saç serumunu da uçlarına sürüyorum. Kurutmadan önce de ısı koruyucu sürüyorum. Bu ay çok fazla boyadığım için hayatımda ilk defa saçlarım yıprandı, baya toparladım bu kadar uğraşa😅