Anneoldumm_ sütün yaramıyodur,benimde öyleydi 10gün emzirdim kilo 3395le doğdu hastndn çıkarken 3050ye düştü,sonra sarılık oldu sütüm yaramdığı için sarılığı yükseldi sonra meme+mama şeklinde ilerledik toparladı,ve içmediğim yemediğim şey kalmamıştı 2,ayda tamamen kestik mamayla besleniyoruz şimdi 6 aylık oldu