naynini Mdorukkk bexseroyu rotadan kaç gün sonra oldunuz? Bizim de sırada bexsero var ama ne zaman yaparız bilemiyorum… Korkuyorum da çok ağır vs dediler… Aşı takvimimizi atacağım birazdan
naynini Doktorumuz bu kağıda göre gidiyor aşılarda… Ama net gün ve haftasını kontrollerde söylüyor tabi
naynini Mdorukkk aaa bize sonra dedi… Bazı doktorlar 9.aydan sonra falan başlıyormuş… Bakalım bakalim
Mdorukkk naynini yani bana ne kadar erken o kadar iyi dedi o yüzden üçüncü ayda başlayalım dediler tamam dedim