Zeynosileannis oy kuzu ❤️ tam keşif dönemi annesi. Benim kızım da bir yaşında. Bir kaç adım atıyor henüz tam yürümeye başlamadı. Canavar gibi emekliyor ama. Bizde de aynı koltukların üzerine çıkıyor, atlıyor, sarkıyor. Kendi hareketlerini de etrafı da keşfetmeye çalışıyorlar. Çok yorucu ve bazen korkutucu kazalar olmak üzereyken yakaladığımız çok oluyor ama hep serbest bırakmaya çalışıyoruz. Hiç müdahale etmemeye çalışıyoruz. Yürürken düşüyor bazen hafifçe yere çarpıyor başını çok büyük birşey yaşamadık böyle durumlarda tepkisiz kalmak önemli korkutmamak için, sadece ağladığında sarılıyoruz acıdı annecim biliyorum geçecek ama diye telkin ediyorum.