Nazendece 🫣 sezeryanım için sabah gitmiştik akşam belli bir saatten sonra bişey yeme içme demişti. Sabah hastaneye gittiğimde susadığımı söyledim doktorum sadece bir yudum içebilirsin o da ağzın rahatlasın daha fazla içme demişti sadece bir yudum içmiştim su. Ameliyattayken heralde ilaçlar ağır geldi ya da ne bileyim karnımla çok oynadılar diye mi kusma isteğim geldi bi anda ter boşalttım ki herkes doncaksın çok soğuk amelşyathane falan demişti ama ben sıcaktan bayılmak üzereydim bi fenalık bastı beni. Bir anda kusma isteğim geldi benim başımda duran kıza kusucam dedim kus dedi bi kap verdi ağzımın kenarına koydu öğürdüm boş sadece bir iki damla tükürük çıkarmıştım. Ama ondan sonra rahatladım. Sonra da bir baskı oldu nefessiz kaldım gibi oldu buradan anlatamıyorum tam olarak ama hııı hııı hıııı diye nefes almaya çalıştığımı unutamıyorum sanki biri boğazıma yapışmış gibi oldu. Bebek çıktıktan sonra rahatladım tabiki bi çekiştirme hissettim vürucumda birileri çekiştiriyordu. Acı hşssetmedim ama yapılanları çekiştirmeyi baskıyı falan hissettim sanki hiç unutamıcam gibi geliyor. Bir de doğum anı hayırlanmaz unutulur diyorlar… nerdeee😀🫣😅 zaten doğumdan sonrası daha fena 5 saat sonra ebe gelip hemşire gelip hadi kalk bakalım dediğinde dünyam karardı. Kasık ağrısı baş ağrısı ayağa kalktığımda o ağrı 🫣