13 aylık oğlum 2 yasinda çıkarması gereken dis eti sis ve bembeyazdi 2 haftadır hicbirsey yediremedim tedagil kullanıyordum o da bir süre sonra etki etmiyordu doktor da dis olduğunu sırasız cikabilcagini söyledi dentinox jel verdi 2.surmemde dis eti patladı ve iltihap akti smdi de açık bir yara gibi kaldi rahatlatmak için ne yapabilirim daha önce böyle birsey yaşayan oldumu