Bebeğiniz doğum kilosu ve ayına oranla fazla kilo almış. Anne sütüyle olsa sorun olmuyor ama mamayla alması sağlık sorunlarına yol açabiliyormuş. O yüzden öyle demiştir doktor. Biberon emmiyorsa biraz zorlamayın bakın napıyor ne tepki veriyor. Bir şeylerle oyalanırken vermeyi deneyin. 3 saatte bir beslenmesi gerekiyor demişti doktorumuz bu dönemde. Siz az az verebilirsiniz yine durmuyorsa sonuç olarak az miktarda almış olur. Sonradan yavaş yavaş saati artırırsınız.