Merhaba,
kızım 5 buçuk aylık.3.ay itibaren uykuya dalma sıkıntımız başladı.Sürekli ağlayarak uykuya geçme sıkıntımızı bir türlü aşamadık.Uyku Eğitimini denedim,bir iki gün iyidi,sonra misafir, şehir dışı derken alt üst oldu eğitim.Ne kucakta nede beşikte bir türlü uykuya geçemiyor.En sonunda kanguru aldım.Şimdi ninniler ile en fazla 20 dk uyuyor.Sonra yatağına yatırıyorum.Ama tedirginim ne kadar böyle devam edebilirim ,tecrübeli anneler yazabilir mi? Uyku Eğitimini nasıl hallettiniz ?