Kızlar merhaba ben 2 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım çok şükür hiç çatlağım olmadı ama azda olsa göbek kaldı bazen aynaya bakıyorum mesela göbeğim az gibi görünüyor bademde olduğundan daha da şiş görünüyor bunun nedeni ne acaba sizde de oluyor mu 🐥 regl de olmadım henüz onun etkisi olabilir mi dönemsel şişmeler