Papatyaaa01 Kızlar ben 2 ay önce safra kesesi ameliyatı oldum ilk zamanlar bişeyim yoktu bir kaç haftadır aşırı şişkinlik problemim var sanki karnım tok gibi var mı böyle olan nasıl bir çare buldunuz?
Kadifemsii Papatyaaa01 bende ameliyat oldum 10 ay falan oluyor ama hiç böyle birşey yaşamadım . Belki olduğunuz ameliyattan değildir
Papatyaaa01 Kadifemsii şişkinlik var rahatsızlık veriyor bizim bi komşuda olmuştu onda da olmuş şişkinlik gaz problemi o doktoruna gitmiş normal demiş doktor yürüyüş vermiş acaba benimde ondan mı diye düşündüm
Papatyaaa01 Ebruli101 yok vermedi bişey doktora görünsem mi acaba bir anda midemden alt karnıma kadar hamileymişim gibi karnım şişti
Ebruli101 Papatyaaa01 bende de olmuştu ameliyattan sonra şurup yazmıştı zaten olabilir diye ama şurup ise yaramadı rennie kullandım hamilelikte de onu kullanıyordum
Papatyaaa01 Ebruli101 geçti mi sonra peki ne kadar sürdü bu durum? Çok canım sıkıldı 55 kiloyum ama karnım hamile gibi kotlarım kapanmıyor bir anda öyle nasıl şişti anlamadım gaz mı ödem mi oldu bişey ama çözemedim