Ozlmozlm Bebeğimin oyuncakları doğmadan önce alınmıştı diş kaşıyıcı çıngırak vs bunların temizliğini yıkamasını ne ile yapabilirim bebeğime vermeden önce ?
Deletedmom277 Ozlmozlm diş kayıcıyı sadece sirkeli ılık suda yıkayın. Diğerlerini kaynar suda 5-6 dk beklettim
Duru2019 Ozlmozlm Ben biberon temizleyicisini onun bulaşık deterjanı olarak kullanıyorum. Elle yıkanacak oyuncakları, kaşıkları, diş kaşıyıcıları onunla yıkıyorum canım. Peluşları da çamaşır makinasında 😍 https://www.hepsiburada.com/uni-baby-biberon-emzik-temizleyici-500-ml-p-HBV00000E40HS?magaza=Hepsiburada
yldrm986 Ozlmozlm ben haftada 2 kez sterilatöre atıyorum, gün aşırı da emzik deterjanı ile yıkıyorum canım, peluş oyuncakları da ayda bir makineye atıyorum
Mom090 Duru2019 aynen bende öyle yapıyorum Gülen bir köpeği vardı artık gülmüyor ama olsun temiz en azından 😂
Duru2019 Mom090 Ahh o konuya hiç girmeyelim tatlım, öten oyuncakların kiminin içinde su var bastıkça su fışkırıyor. Kiminde su lekeleri var, kireçli sularımız sağolsun. Kiminin de, sesi komple değişti. Ama dediğin gibi olsun, önemli olan temiz olması 🙈
Sasah1441 Ya ben çok mu abartıyorum sizce peluş oyuncakları yere düşünce bile yıkamadan vermiyorum emzikler de tabi kaynatmadan kızıyor herkes erken ölürsün bu takıntılıkla diye 🙈🤭
Mom090 Sasah1441 yok yapma o kadar bak bende ruh hastasıydım aşıyorum yavaştan evde düşse ver azıcık bağışıklığı için mikrop alsın ben biberonlarını,herşeyini Pet şişe su alıp sadece temiz su ile yıkıyorum günde 2 adet 5 lt Pet Şişe bitiyordu şimdi arıtma bağlattık ta kocam kurtuldu su parasından 😂 yok yaa yapma o kadar yapmayalım yani 🙄
melekkizim Sasah1441 canim bencede yapma ewin sonucta.surekli temizdir eminim. doktor demisti bana cocugun vucvudunun biraz mikrobada ihtiyaci war. yoksa cok cabuk hastalanir diye.
Sasah1441 Mom090 ya elimde değil hergün annemle eşimle kavga ediyorum insanlar da bıktı hatta eşimle bugün çok fazlasıyla birbirimize girdik bıktım artık yeter diye kapıları vurdu 😔 nasıl aşcam bu durumu psikologa mı gitsem diye düşünüyorum bazen annemin kucagına bile vermek istemiyorum koca kadına sürekli elin temiz mi emzik de kıl var mı şu mu bu mu haklılar galiba ya off 😔😔😔
Mom090 Sasah1441 aaa eşimide götürsene doktora giderken 😃 o da annesi daha kapıdayken elini yıkadın mı diye soruyor? Her şeyi yaparken bana hemen doktoruna mesaj at sor diyor doğru mu diye ? Parfüm sıktı mı diye koklayıp öyle kucağına veriyor gibi gibi Bende o kadar olmasamda ona yakınım kendi annem bile bişey yaparken tetikteyim maalesef öyleyiz bizim çocuklarımız en özelimiz en tekimiz yapacak bişey yok 🥰
Sasah1441 Mom090 🙈🤣🤣 kıyamıyorum ki ya vallahi annemde kızıyo kaç tane büyüttüm senden mi öğrencem seni kim büyüttü fln 😁
Mom090 Sasah1441 hep aynı laflar bizdede 😃 ama kendi çocuğu çok farklıymış insanın onların zamanı ile bizim zamanımız bir değil diyor eşim hep
Sasah1441 Mom090 kesinlikle haklısınız hafif bi burun akıntısı vardı sabaha kadar uyumadım ya ateşlenirde fark etmezsem diye 😔 çok evhamlıyım takıntılıyım ama haklıyım 🤭🤭 ilk göz ağrım benim ❤️❤️ ( kendi kendime de gaz veriyorum yalnız)
Mom090 Sasah1441 😂😂😂 bak bu gece uykuya dalamadı paso uyandı elimde ateş ölçerle gezdim eşim Özge yeter artık bana sıkıntı geldi dedi bıraktım 😃 32 yaşında anne oldum acaba buldumcuk mu oldum diyorum kendi kendime 😂
Sasah1441 melekkizim çok küçük ama diye işte yapma da nasıl olacak biri geldiğinde bebeğimi kucağımdan bırakmak istemiyorum ya öperlerse ya dokunurlarsa ayy böyle anlatınca fark ettim ben tam psikopat bişi olmuşum çevremdekiler çok haklılar dışardan kendime bakınca 😬 çekilmez bişi olmuşum 😔
Sasah1441 Mom090 senle biz aynıyız galiba yaşımız da bir sayılır 🤣🤣 annem onu da diyor geç yaşta anne oldun ondan tırtıklıyorsun herseyi diye cahil yaşta olsaydın böyle olmazdı diyo ☺️
Mom090 Sasah1441 banada diyorki madem çocuk yapacaktın ne 40ına yakın yaptın 😃 25 te evlendim isteyerek 7 sene çocuk yapmadım çünkü 😃 gerçekten çok benziyoruz yalnız 😁
Sasah1441 Mom090 valla o bile benziyor 7 yıllık evliyim bende bekledim boşu boşuna :)) ama burda böyle sizle konuşmak çok iyi geldi sagolun kendimi eleştirdim gibi bişi oldu biraz çeki düzen vermem lazım kendime 😬