fatmamasal Nirnal doğum yapali 1 ay oldu kızlar. Dikislerim 2 haftadır aşırı kaşınıyor. Neyden kaynaklı sizce ?
Gizem2665 İyileşmeye başlıyordu bende de oldu kaşıntı 2-3 gün sonra geçti bol bol suyla yıka kurula temiz bir havlu ya da bezle 🌼 bebeğinizi güle güle sağlıkla büyütün inşallah 🥰