Merhabalar
Oğlum 9,5 aylık bugün anneme giderken emziği evde unuttuk ben de deneme amaçlı dönüp geri almadım. Öğlen 2 tane uykusunu emziksiz yaptı. Ancak gece uykusunda da böyle mi devam edeyim yoksa emzik mi kullanayım? Uykuya geçerken tabii ki bir mıkırdanma süreci oldu ağzını emer gibi yapıp emzik aradı normalde 10 dakikada maksimum uykuya geçer bi yarım saate yakın anca uykuya geçti..
Sizce doğru bi adım mı olmuş devam edebilir miyiz böyle?