Arkadaşlar merhaba bebeğim 40 günlük bir haftadır süren kusma ve ishal nedeni ile dün gece hastaneye gittik kaka örneği için lavman yaptılar. Fakat sonrasında bu sabahtan beri hiç büyük tuvaletini yapmadı. Bebeğine lavman yaptıran var mı hiç? Bu normal mi? Çok korkuyorum