Zrfbrn Urban care biotin&keratin şampuanini kullanan varmı acaba?saçlarım inanılmaz dökülüyor biotin&kafeinden farkı nedir anlamadım ikiside dökülme icin yazıyor
Zrfbrn [silindi] bende 4 5 defa oldu yıkıyorum onunla inşallah fayda eder saçım çabuk yağlanıyor ve inanilmaz dokuluyor
[silindi] Zrfbrn Aynı sorunları bende yaşıyorum canım, seni çok iyi anlıyorum. Benim saçlarım çok ince telli ve zayıf yağlanmaya hala çözüm bulamadım.
Zrfbrn [silindi] evet benimde öyle malesef hele doğumdan sonra acaba saçım kalacakmi diyorum tepem önlerim açıldı iyice.nivalis sarımsak ve ısırgan otlu çok güzeldi ama bunu deneyim bir dedim fiyatida pahalı inşallah iyi gelir 🙏
Zrfbrn [silindi] aslında bunuda indirimden almıştım ama diğerlerine göre yine pahalı gerçi saça kasa verdiğim paraya hiç acımam yeterki iyi olsun 😊 inşallah faydası olur canım 🪻