Hanımlar evimizi anlatmaya çalışıyor 3 daire yan yana ben ortadaýım .Camlarimin hepsi yan yana sıralı karşılıklı yok malesef o yuzden hava sirkülasyonu yok sabahtan aksama kadar kalsada lodos olacak ki evde hava hareketi olsun.Ben bu durum için ne alıyım bilemiyorum en son apartmana cam acicam ceyran olsun diye cidden kokusudur otomatik kokusudur yumusatici kaynatmasından haftada bir tül yıkama yok yani hoc biri hoş koku bırakmıyor evde havasiz çünkü 😞