Neko switch almıştım ben oğlum 15 günlükken kullanmaya başladım. M oturuş tipi sağlıyordu, kalça sağlığı için uygundu. 2 sene kullandım, sonra da huggyberry toddler model aldım daha büyük bebekler için olandan. şuan çok oturmuyor ama dağ bayır çıkarken sırtıma bağlıyorum 🙂
Bi de baby plus star kanguruyu oğlan 6 aylık olduktan sonra kullanmıştım ondan da baya memnundum. Tepe tepe kullandık