Oz033603 bizde ilk aylar işe yaramisti icinde birden cok vitamin var sütün değerini kalitesini arttiriyordu süt yariyordu bizim ebemiz devam et cok faydali demisti ben 6 aya kadar devam ettim gece yatmadan içiyordum ben ama zamani fark etmez günde 1 yeterli