Prensesssannesiiii 2 gündür gündüz uyumuyor nerdeyse aşırı derecede huysuz. Sürekli ağlıyor ancak kucakta sakinleşiyor belim kopacak artık uyutuyorum 10 dakika uyuyor en fazla ne yapıcam ben ya gözünden uyku akıyor ama inatla uyumuyor direniyor
sinoli Prensesssannesiiii Bu aylar da gaz biraz tavan yapıp sonra bitiyor birde atak olabilir, googleden atak haftası hesaplama diye bakabilirsiniz 🙏🏼
Alpbaby Normalde uyuyan bir bebekse bir sorunu olabilir benim bebeğim 2 ay 15 günlük gündüz sürekli uyur 2 3 saatte 1 kalkar sütünü içer yine uyur atak falan yaşamadık biz
Prensesssannesiiii Yagmur988 çişli ve kakalı bütün bezleri 6-7 kere en az altını alıyorum 1 kilo alıyor ayda
Esrasss Benimde 3 ay 200 gunluk sizin dediginiz gibi kesinlikle ayni saat 12de emzirdim suan saat 2.40 hala uyuvak ve kicagimdan indirdigim an uyaniuir 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Prensesssannesiiii Esrasss yarım kundak yapıyorum ben öyle uyuyor deneyin isterseniz birde fön makinesi sesi açıyorum veya buzuki Orhan dinletin
Prensesssannesiiii Esrasss ben hiçbir işimi yapamıyorum. Ki her gün temizlik yapardım ben özledim temizlik yapmayı ancak kanguruya koyunca oluyor ama o da belimi koparıyor
Esrasss Prensesssannesiiii bende yapamiyorum bazzenleri onceden asiri stres yapiyordum yapamiyorum diye artik sonra cocugumdn onmlimi dedim artik haftada 1 yapiyom
Prensesssannesiiii sinoli ben baktım ama anlayamadım 😅 şimdi 40 hafta baz alarak mı hesap oluyor yoksa doğduğu hafta mı 🤷🏼♀️
Ela4510 Prensesssannesiiii benim bebeğim de aynı hiç farkı yok gündüz uyumaz 3 ay 1 günlük gündüz uykusu 10/15 dk o da benim kucakta gelen misafirler de sasiriyo uyumuyor akşam da bizle bir yatıyor desem yeri gece 11 e kadar uyumuyor ne yaptıysam olmadı artık bu çocuk uykuyu sevmiyor deyip öyle kabullendim
Prensesssannesiiii Ela4510 anlamıyorum ya gerçekten kucağımda uyuduğu kadar uyuyacak ama koyuyorum 15 dakika uyuyor en fazla. Değişik gerçekten bu Bebişler bu aylarda mı böyle acaba