Bebegimbenimxx1 😀😀 duygulandım biran güldüğüme bakmayın yani yanlış anlamayın bende ilk cinsiyeti öğrendiğimde Aden Güneş koymayı düşündüm tam 8 aylık olmuştum Aden Lina yaptım şimdi keşke Aden Lina yapsaydım çevremi dinlemeseydim diyorum 😇 o yüzden bana göre ikisi de uyumlu bir isim ☺️