Mervenes_ Bebeğimi uyuttum antibiyotigini içirmek için kaldırdığımda vücut ısısı çok soğuktu. Ölçtüm ateşini 35.6 çıktı ne yapmam gerekir üşenecek bir ortamda yok evde kaloriferde yaniyor
Rbia Mervenes_ postu üstte kalsın canım doktorunuz felan varsa ara Bi istersen yada İnternetden Bi bak soğuk havale diye bişey var ama tam da Bi bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem bilen birileri yazar inşallah geçmiş olsun 🙏
ilknurcelik Mervenes_ uyurken vücut sıcaklığı düşüyor benim oğlumunda bazen ölçüyordum 35.6 falan gösteriyordu hasta falan da değildi
melisaninannesi Benim bebeğimin 35.7 ydi doktorum hemen hastaneye götür demişti ne ile ölçtünüz koltukaltından ölçtüyseniz kolaltı terli olduğundan düşük çıkabiliyormuş göğsünün sıcaklığını ölçün elinizle