ELaaaedaa Merhaba arkadaşlar kızım bir yaşına girecek ama mamayı bırakmak istiyorum inek sütü veren varmı acaba aranız da nasıl yaptınız süreç nasıl oldu bir yaşında bırakmalımıyım🙂 ne yapacağımı bilmiyorum açıkcası
gozleri_deniz1 ELaaaedaa inek sütünü pek önermiyorlar onun yerine kefir daha uygun olur bence. Benim kızımda 20 aylık istediği zaman mama veriyorum mama yerine çorbada verebilirsiniz aslında.🌸
AsyaMerve38 ELaaaedaa kızım tam yaşına girdi bende bıraktım mamayı, ilk önce normal sütle cicibebe verdim içmedi onu bende devam sütü vermeye karar verdim, tatlı bir süt zaten üzerinde 1+ üzeri yazıyor tavsiye edebilirim.
muratnannsi ELaaaedaa gunde 1 ya da 2 kere mama veriyorum ama çoğunlukla bir .inek sutunu cok oneemiyolar
Anonim81 Tubimomiki trafik çevirmesinde promil yüksek çıkmıyo o alkolde sorun etmeyin 😂 araştırdım şimdi sütten kefir oluşurken doğal olarak oluşan alkolmüş. Ekstra katılmıyor yani. En ekşisinde 10binde 5 yazıyor. gozleri_deniz1
livanurvealpinannesi61 Tubimomiki kefir de alkol yok. Belli bir mayalanma süresi var o saati geçerse alkol etkisi oluyor.diğer türlü alkol etkisi yoktur.
Tubimomiki gozleri_deniz1 evet oda ısısında kalınca alkol miktarı artıyor fln yaziyordu saçma değil mi ya
Irmakmelegim ELaaaedaa şu inek sütü merakınız dan vazgeçin 1 yaş olunca çok büyümüş olmuyor bir bebek inek sütü yararlı deil zararı çok daha fazla 2 yaş öncesi hatta bazı doktor 3 yaş öncesi onermiyor kızım 21 ay 20 günlük hala günde 2 keree mama icer bir 3 ana 1 ara öğün yer ona rağmen yogurt peynir hepsini de yer bu arada yani alması gereken kalsiyum u alır mama şuan inek sutundn çok dhaa yararlı emin olabilirisniz
Rumeysaden ELaaaedaa doktorun bir yaştan sonra bırakın dedi benim komşum inek sütü verdi bişey olmadı ama illa vermek zorunda değiliz sanırım ek gıda iyi yiyorsa
Alya-Sena ELaaaedaa 1 yasindan sonra mama mecburi degil normal sut degilde cocuk icin devam sutu verebilirsin +1yaziyor ustunde. Benmki suan 10 bucuk aylik gunde 2 kez mama icirmeye calisiyorm kasikla corba icer gibi yasi dolsun birakicam devam sutune gecicem. Onlari kaynatmaya gerek yok isitip verseniz yeterli. Ayrica herkes cocuguna mama vermekde zorunda degl (1 yasindan sonra ) 2 cocugumada sut de verdm ne hasta oldular ne bise buyugum 11 yasinda sapa saglam degerleri cok iyi.