Yarın aşımız var da merak ediyorum.
Alparslanmoms_ bizde hiç bir aşı ateş yapmadı sadece o gün huysuzluk oluyor biraz o kadar
starwomen Bizde de hiçbiri yapmadı inşallah yarınki de yapmaz.