Yamaninannesiiiiii Kızlar doğum yapalı 5 ay oluyor artık birşeyler yapmak istiyorum spor vs göbeğim falan kalmadı şükür ama sıkılaşmak istiyorum neler yapabilirim.Siz neler yapıyorsunuz.Bir değişime girmek istiyorum bakım vs saçlarımı boyatmak istiyorum 😅💆♀️💆♀️💆♀️
Kadifemsii Yamaninannesiiiiii instagramda 1tugbayüksel sayfasını takip ediyorum . 10 günlük programlarını çok etkili buluyorum
Ronron Yamaninannesiiiiii benimde bebeğim 9 aylık göbeğimde kaldı malesef 1 haftadır spora başlamışım hayırlısı artık inşllah veririm