Ayngun yenidoğan bebekler sık kaka yapar onun haricinde geceleri kaka yapmıyosa ve çişinden rahatsız olup ağlamıyosa gerekli değildir bi süre sonra düzene oturur anlarsınız zaten yenisiniz herhalde benim bebeğim şuan 15 aylık akşam 11 gibi bağlıyorum bezini sabah uyandığında değiştiriyorum