Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık. Ek gıdaya geçtiğinizde beri tek sefer kaka yapıyordu bebeğim. Ancak yaklaşık 10 gündür 4-5 kaz kaka yapmaya başladı ve biraz sıvı. Doktorumuza gittik tahlil verdik bir kez kakasında mukusumsu bir görüntü vardı bu yüzden. Bütün sonuçlar iyi çıktı. Diş çıkarıyor bundan olmuş olabilir tabi. Ama ilk dişi çıktığında böyle bir şey olmamıştı. Birde her yemeğin arkasından hemen kaka yapıyor. Yani durum böyle olunca aklıma takılıyor. Daha önce başına gelen oldu mu? Yada neden böyle oluyor? Doktorumuz içimi rahatlasa da geçmeyince kafama takıldı. 🙄🙄