Zeynep5g sabahlari yumurta sarısını lor peynir ya da yoğurt anne sütü gibi şeylerle karıştırıp veriyorum bazen de organik gurmemden irmik tam buğday unu vs set halinde aldım onları pişirip meyve ekliyorum içine armut,elma,muz cam rendeden geçirip az da tatlı kaşığı ile pekmez ekliyorum yediriyorum kilo da yapıyor tokta tutuyor canım benim bebeğimde 7 ay 22 günlük şuan . Öğleden sonra çorba yapıyorum bazen yoğurt çorbası bazen sebzeli (havuc-kabak-patates) farklı sebzeler de olabilir mevsimine göre kereviz veriyorum bu sıralar . Tarhana aldım bebek için yine aynı markanın setinde vardı seviyo iciyo içine tel şehriye de katıyorum bu çorbaların biraz .Şimdilik iki öğün veriyorum 9.aydan sonra üç öğün olcak . Makarna verdim geçen gün küçük küçük kesip önüne koydum çok az yedi ama alışır inşallah şimdilik böyle aylık kontrolde 450 gr almıştı ki bu aylarda normal bebişler hareketlendi. Sizinde daha çok alır inşallah sağlıkla büyüsün yavrucak🌼