Piaaa Beş günlük bebeğim var. Sarılığı normal değerde. Yeni doğan bebeği sık emzirmek gerekiyor. En geç 2-3 saatte bir. Bebeğim uyanmıyor. 3 gün küvözde kaldı orda da uykuyu ve yemeği sevdiğini söylediler. Emzik mama ve anne sütü verildi. Şırıngayla beslemişler. Çocuğum çok uyuyor uyandıramıyorum. Uyandırma yöntemlerini biliyorum sıkıntı yok ama uyanmıyor ç. Uyanmadığı için emmiyor. Sarılık olacak diye korkuyorum. Memeyi zorla veriyorum tutmuyor. Biberonla verdim uyku sersemi almıyor. Azıcık bir şeyler içsin diye şırıngayla besledim. Yutmuyor ağzından akıyor. Uyandığında emmesinde sıkıntı yok emiyor ama emme aralığı çok uzun kötü bir şey olacak diye korkuyorum sarılığı artar falan. Aç bebek durmaz ortalığı yıkar diye düşünüyorum. Nolur fikir verin şaştım kaldım
hurremsultann Piaaa yeni doğan sürekli uyumak ister ben ilk gece sabaha kadar uyumamıştım saat başı uyandırıp emziriyordum sarılık korkusuna burnunu birazcık sıkıp uyandırın sık sık emzirin kıyamam minnoşa 🤗
EzgiG Piaaa bana da ⅔ saatte bir emzir demişlerdi hastaneden çıktığımızda vardı biraz sarılığı ama sonra dan sarılığı çok yükselmişti çocuk Dr saat belirleme sürekli emzir uyandır dedi Allah’a şükür hastaneye yatmaya gerek kalmadı bence öyle ⅔ saat diye düşünmeyin gece 2 saat olabilir de gündüzleri sürekli emzirin
Tuba_tuba Piaaa benim bebegimde dün kirki cikti aynen sarilik wardi dr dedi siksik kaldir emsir yada mama wer en iyi yöntem altini ac korkma hic düseliyo bide havalar iyi günese bol.cikar camdam iceri günes giriyosa bebisi ayaklarini ac günese koy ama benimki 40 cikti ebesi diyo hic uyandirma kendi nesman kalkarsa doyur onun icin korkma ama emsir bol bol
yigitinnnannesii Canım sarılık uyku yapıyor uyandır ve emzir mutlaka göbek üstüne baş parmağınla hafif bastır ten rengi sarıysa sarılığı vardır. Ama uyandır 2 saatte bir diyorlar ama benim bebeğimde sarılığı vardı ben her fırsatta emzirdim çabucak toparlandı sende öyle yap endişelenme merak etme :)
Piaaa hurremsultann inanın yapıyorum uyanmıyor asla. Ayağına sert vurun diyorlar onu bile yaptım olmuyor. Uyanmasa da okur azıcık emse 🥹😢
Esrakdr Piaaa benimde oğlum da sarılık oldu.hatta yatış verdiler işin tedavisi yaocaz dediler ben yaptırmadım. Zorla uyandırdım cimcikledim bile ama bazen inatla uyanmadı. O zaman yapacak bişi yok zaten ama uyanınca uzun emzirmeye dikkat et
Tuba_tuba Piaaa bide bu arada unuttum.ebem zeytinyagiyla sicaksu icerisine 1 damla sirkeyle bebegi siliyodu lütfen deneyin aynisi bende bebegimde yasadim.icin söylüyorum
Fatmanur1998 Sarılığı artar.sınırı geçer.topugunu cimcikle iki saat olunca uyandırma ya başla.uyandırasıya yarım saati bulması normal
irmarose Piaaa biz de sarılık yaşadık ondan uyanmazdı uyanması çook zor bir bebekti uyandığı gibi memeyi verene kadar uyurdu,yöntemlerim alt açmak,yüzünü ıslak mendille silmek şarkı söyleyerek kolunu bacağını oynatmaktı
Dilek36- Benim kızım sarılıktan uyanmadı uyanıktı ama gözünü açmıyodu gecenin bi yarısı hastaneye götürdüm sarılığı yükselmiş yatış sınırondaydı 3 gün fotoda kaldı çok şükür geçti o günler ama kötü anılar sütüm üzüntüden çekildi bence sürekli uyandır uyanmıyosa sen bak bi hastaneye götür bence
Liya_37 Bence şırıngayla beslemeye devam et bırak giden gitsin midesine anne sütü gitsin yeterki sen ne yapsan uyanmaz o ne zaman isterse kalkar kalır şırıngayla ver sonra başını yassı tut yutmak zorunda kalsın müsade etme benim de sütüm gelmedi ilk 3 gün mama verdik şekeri düşer diye de çay kaşığının yarısıyla şekerli su verdim kimseyi dinlemedim elhamdulillah olmadı sarılık çocuğunla savaş canım ona bırakma