Nisaaabbk Bebeğim yaklaşık 4 aylık .ve emziriyorum hala adet olmadim .yine de hamile kalabilir miyim ve adet olmamış olmama rağmen? doğum kontrol hapı kullanmalı mıyım ? (Cerazette)
Elanur-mehmetaliannesi Nisaaabbk bugün kadın doğuma gittim 40 günlük olunca cezaeette baslayabilirsin ddi
yigitinnnannesii Yani kusura bakmayın bilmediğimden soruyorum ama eşler korunsa bile mi hamile kalma ihtimali var ben hiç bişey anlamadım 🤷🏼♀️