DuyguAsel23 Hanımlar bebeğim 2,5 aylık sezeryan göbeğimin gitmesini istiyorum yürüyüşlere başlıycam siz zayıflarken nasıl beslendiniz nasıl bi düzen oluşturdunuz sütünüzü etkilemeden
Mysmrtfrt DuyguAsel23 benim bebeğim de 3 aylık sabah kahvaltımı güzel yapıyorum öğlen salata vs atıştırıyorum akşam da ekmeksiz bol proteinli yiyorum. Aşırı fazla su içiyorum. Düzenli uyumaya çalışıyorum. Gün içinde de oğlumla yürüyüşe çıkabilirsek çıkıyoruz çıkamazsak evde pilates yapıyorum. Hamile kaldığım kiloma ulaşmak için 2kilo kaldı çok şükür
BirPatiSever DuyguAsel23 hiç kısıtlamadan yedim. 26 kilo vermişim. Sık sık emzirerek verdim sanırım. Bi de hiç oturmadım desem hep bebeğimle ilgilendim biraz yorgun düştüm.
Lunaaaaa Mysmrtfrt selaaam, kaç kilo verdiniz doğumdan sonra ben 74le gittim sonra 61 e düştüm ama orda takılı kaldım emziriyorum ve aşırı tatlıya düştüm nasıl gidecek bunlar bi 6-7 kilo vermem lazım :(
Mysmrtfrt Lunaaaaa 63 kiloyla hamile kaldım ama 78le doğuma girdim bugün sabah 65.4 çıktım tartıda benim de normal kilom 55 benim de daha vermem lazım😔 ama benim avantajım şu tatlı sevmiyorum
busr28 BirPatiSever yani nasıl veriyorsunuz anlamıyorum bende bebeğime sadece anne sütü veriyorum 2 aylıkken 6.5 kiloydu yediklerime de dikkat ettiğim halde hiç veremedim
BirPatiSever busr28 normalde metabolizmam da çok yavaştır. Kolay kolay kilo veremem ama ben de anlamadım. Hamile kaldığım kilonun 10 kilo daha altına düştüm. Biraz fazla mı koşturmaca oldu bebek bakımıyla ilgili bilmiyorum. Şöyle bişey geliyor aklıma. Kilo vericem diye strese girdikçe vücut yakıtsız kalma korkusuyla kiloları tutuyor olabilir. Böyle bişey okumuştum. Ben hiç kilo vermeyi düşünmemiştim.