Nisaaabbk Bebeğim 5-6 aylıkken ise başlayacağım şuan 3 ay 20 günlük.simdiden stres olmaya başladım tavsiyeleriniz nelerdir ? İşe baslayan anneler ? Çok zor oluyor mu bırakıp gitmek? Emzirme - iş nasıl yonetiyorsunuz bu durumu
Wanderlust Nisaaabbk is saatlerinize bagli istegimle 5.ayda basladim yarim gun calistim 1 sene sorun yasamadik hic
Eslemkus Nisaaabbk ben sağlık bakanlığından atandım pazartesi başladım eve süt bırakıyorum 3 saatlik izin hakkımı kullanıyorum özlem haricinde bir sıkıntı yok ve birazda vicdan azabı ama herşey onlar için sonuçta
Wanderlust Nisaaabbk sabah 8.30da emzirip cikiyordum uyaninca bir kere besleniyordu 10.30 gbi 12.30da da ben sagim yaptim is yerinde zaten 1 gibi evde olup tekrar gun icinde emzirmeye devam ediyordum ek gida surecinde daha da kolay oldu tabi ilk ay bu sekildeydi
Nisaaabbk Eslemkus bebeğiniz kaç aylık acaba ,bende sağlık bakanlığından atandım da bı de kaç CC süt birakiyorsunuz yetiyor mu bebeginize
Eslemkus Nisaaabbk bebeğim 3 ay 24 günlük emziriorm gitmeden önce 90 CC sağıyorum uyku öncesi için ekstra buzlukta da bırakmıştım süt .süt iznimi kullandığım için birde uyku saatine denk geldiği için ben yokken sadece 90 CC icior sizinki kaç aylık
Esmakalaa Nisaaabbk Ben kayınvalidemle altlı üstlü oturuyorum kayınvalidem çocuğa bakıyor yemeğide orda yiyoruz hafta sonu da ev temizliği yapıyorum iş yerinde öğle aralarında sütümü sağıyorum süt iznimi kullanıyorum işten bir buçuk saat önce çıkıyorum eve gidince ve geceleri emziriyorum kayınvalidemle altlı üstlü oturmamış olsaydım zorlanırdım.
REZZ 5 ay 13 günlük bende9 12 çalışıyorum 8 De emziriyorum 10 gibi acıkıyor 100 150 cc arasi bırakmıştım süt ama doymadigi da oluyor mama aldim bugün doymazsa takviye icin
Eslemkus Nisaaabbk benim annem bakicak o yüzden biraz daha şanslıyım icim daha rahat tanıdık olması güzel şanslısınız sizde