gokcenin_annesi_ Kizlar sezeryan doğum sonrası göbek deligiyle sezeryan dikişlerimin arasında kalan kısım ağrıyor. Doktor orası rahmin demisti. Böyle ağrısı olan var mı ne yapmak lazım
Yenidenanneoluyom gokcenin_annesi_ inanilmaz agrimisti benimde. Bebegim kuvozdeydi hic yatamadim yorgunluktan oldu heralde diye düşünmüştüm. Karnıma dokunamiyordum bile. Çok acidigi zaman majezik içtim ama emziriyorsaniz bilemem. Kendiliginden gecti sonrasinda. Bir hafta 10 gun arasında sürdü.
gokcenin_annesi_ Yenidenanneoluyom benim doğum yapalı 19 gün oldu ama o bölge karıncalı hem kaşınıyor hem ağrıyor içi. Doktor doloreks yazdı emziriyorum ama gecmiyor