Oğlum 3.5 aylık cuma günü sünnet oldu gayet güzel geçti hiç ağrısı olmadı rahat atlattı fakat deri kopmaya başladı iyileşti için galiba sadece alt kısımda kaldı deri o daha düşmedi birde yumurtalıklarında çok şişlik var bu normal mi sünnet ettiren anneler acil bilgi verir misiniz çok endişelendim