Kızlar normalde ilk kızım ateşlense hemen doktora götürrdüm gerçekten hastalanmadan ateşi çıkmazdı . Küçük kızımın geçen hafta bigün ateşi çıktı .bide iki gündür ateşi var .gündüz huzursuz değil biraz burnu akıo sadece. Bu gece mi görürsem yarın geceyi mi beklesem çünkü diş olduğunu düşünüyorum .sizce dişten böyle aralıklı ateşi çıkarmı.dediğim gibi büyük kızımın diş ateşi olmadı hastalandıpında sadece çıkardı bu yüzden emin olamadım .şundan dolayı beklemek istiyorum şimdi dişse yarın düşer değilmi? Bu yüzden kan alınacak bir sürü eziyet .ama bi yanımda ya değilse diyor