Kızlar bebeğim 69 günlük ilk bir hafta sütüm azdı güzelce emzirdim bebeğimi ama daha sonra süt indi dediler öyle bir çoğaldı ki sütüm tazyikli gelmeye başladı sütüm bebeğimin boğazına kaçıyor emmek istemiyor çok savaş verdim ama yaklaşık 1 aydır sağarak besliyorum sütüm çok fazla sürekli sırılsıklam geziyorum 2 saatte bir elektrikli pompa ile sağıyorum 10 dk sağ göğsüm 10 dk sol göğsüm toplam 160ml süt çıkıyor artık çok yoruldum sürekli göğüs ağrım var sızım var mastit olmaktan korkuma 3-4 saati geçmeden sağmak zorunda kalıyorum lütfen yanlış anlamayın biliyorum sütü artsın diye buraya yazan çok anne var ama inanın bende çok çaresizim dışarı bile çıkamıyorum bebeğimi kucağıma aldığımda göğüslerime değince başlıyorum ıslanmaya lütfen sütümü kesmeden azaltacak bir öneriye ihtiyacım var bana yardım edin 2 aydır bu kabustan bıktım