Ahe Merhaba hanımlar, bebeğine prakten şurup veren var mı? Doktor 8 aylık kızım için yazmış ama tereddüt ettim fayda veya zararı hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir misiniz?
EypMom havana1 ben onu kilo almak için kullanıyordum baya kilo aldırıyordu iştah açıyordu alerji şurubu iştah açıyor yan etkisi Doktora yazdırmaya gittiğimde kesinlikle tavsiye etmiyotum ödem yapar şişkinlik yapar sağlıksız kilo alırsın dedi Ha birde sinir ve uyku yapıyor gözlerini açamıyorsun ve olduğundan çok çok daha fazla agrasif oluyorsun