Haydiellerhavaya Ara ara olup 1 2 saate geçiyordu. Bugün sabahtan kızardı ve hala geçmedi doktora götüreceğim yarın ama içim içimi yiyor ne olabilir bebeklerinizde olmuş muydu böyle bir şey?
Deletedmom_112 Haydiellerhavaya bu bebeklerin çoğunda oluyor ben kızımı 3 farklı doktora gösterdim hepsinin dediği 2 yaşına kadar kendiliğinden geçer, 15,5 aylık halen ara ara çıkar.
gecekusu_- Haydiellerhavaya kızım 3 ay 5 günlük doğduğu günden beri var doktorum bunun kalıcı olmadığını belirli bir süreden sonra geçtiğini söyledi hatta kendi kızında da varmış 1 yıl sonra geçmiş normalmiş yani
Haydiellerhavaya semAlya38 bizim hep aynı noktada çıkıyor daha önce yüzü egzama olmuştu Buda egzama olabilir mi acaba aklıma o geldi sadece
Deletedmom_112 Haydiellerhavaya çok aşırı belirgin veya büyük olmayınca zaten herhangi bir şey yapmıyorlar, normal zamanla geçer dediler, istersen Google’dan bebeklerde hemanjiom diye araştırabilirsin.
sarumi Benim bebeğimdede aynısı var ve bugun dikktimi cekti sürekli kasıyor orayı hatta ondanmı oluyo diye düşündüm
elifcicek_07 10 günlüğüz bizde de var. Ben hiç sorun olarak görmemiştim her bebekte var çünkü. Sorunmuymuş