incitanem3 Normalini kullanıyordum eşim internetten toplu almış Gold olarak. Fark nedir probiyotik lif yazıyor icindekilerde
dgn-adl1 incitanem3 ben normalde sadece bebelac kullanıyordum kabız yaptı bebeğimi doktor golda geçmemi önermişti onun sindirimi daha kolay demişti ama biz sma geçtik şuan 🌸
dgn-adl1 Beren2323 ben çok memnunum bebeğim asla kabız yapmıyor optipro kullanıyoruz biz doyuruculupu da iyi bence gaz konudunfa da biz gaz damlası kullanıyoruz o yüzden pek anlayamadım
Ysmn11-11 incitanem3 dogdugundan beri bebelac gold kullandim anne sutu ile beraber kizim hiç kabız olmadi çok şükür
Beren2323 dgn-adl1 bebelac gold kullanıyorduk ama çok gazı var bizde gaz damlası kıllanıyoruz da yine de var o yüzden değiştim