Bebegim 3 ay 8 günlük etrafa olan ilgisi oldukca fazla. Evi geziyoruz, çıngırak aldik, oyun halısı da var ama artik enerjim de tukeniyor bi zamandan sonra. Surekli ses olsun istiyor cabucak sıkılıyor. E bebekten falan baktim bu sesli ışıklı pelus oyuncaklara +3 ay yaziyor ama 1 2 3 rakamdir a b c harftir falan diyo ayıcık 😂 bilemedim siz neler yapıyosnz ne onerirsiniz acaba