Bensuuu1 küçük kalabilir çok rahat olmaz bence.fiyatlari gerçekten uçtu ben de kışın almadığına pişmanım.
Tentesiz ama altı oturaklı olanlar daha kullanışlı olabilir bu yas gurubu için.surekli kullanmayacaksaniz bence beğendiğiniz makul fiyatlı birini alın.birkac kere için çok fazla ödemeye gerek yok.dedigim gibi biz denizin dibindeyiz o sebeple alicam uzun zaman kullanılacak mecbur.