Tek kelimeyle rezalet bir bez çok sinirliyim olduğum yerde market çok uzak merkeze de uzaktayız sürekli Molfix kullanıyorum mecburen baby turco aldım kızım bir defa çiş yapıyor üstüne geçiyor topak topak oluyor resmen çöp yani hiç memnun kalmadım çarşafları üstü başı batti tavsiye etmiyorum ve elimde oldukça beZ var onları da ne yapacağını bilmiyorum sizce ne yapayım ve kullanan var mi bu bezi