Kızlar bebeğim 2 ay 9 günlük. 1 hafta boyunca kakasını yapmadı doktora götürdük sadece zeytinyağı önerdi. Sütümle karıştırıp verdim, poposunu uyardım daha sonra yaptı. Ama ertesi gün yine aynı. 5 gündür yine yapmıyor ve bu sefer zeytinyağıda fayda etmedi. Doktor lavman ve fitil kesinlikle tavsiye etmiyor. Ne yapabilirim? karnı çok şişti ve yapmak için zorluyor kendini ama yapamıyor 🥹