Dilara28 Kızlar kızımın ateşi 37.5 calpol verdim sabah düştü ateşi 36 ya sonra tekrar çıktı ılık duş aldırdım ateşi aynı napmam gerekiyor
aylinpala Dilara28 canım 38den önce ateş düşürücü verilmemeli. İnce bi şey giydirin beklemede kalın muhtemelen diş yüzündendir
canimkizim29 Dilara28 diş ateşi olabilirdi ama inatçı ateş olmaz. 38in üstüne çıkarsa sıkıntı lütfen dikkat edin. Mümkünse sadece zıbınla dursun. İlaca ve banyoya rağmen inatçı bir ateş ise hastaneye götürmenizi tavsiye ederim.
babyandmom1 Dilara28 37.5 ta ateş düşürücüye gerek yok üstünü inceltin düşmezse soğuk kompres yapın hala düşmüyorsa ılık bir duş. Ona rağmen düşmedi ve 38 üstüyse calpol
Nrc-2 Dilara28 sevgili anne allah aşkına 37,5 ateşe bu kadar tepkili olmayın. Ateş düşürücü ilaçlar zamansız kullanıldığında ciddi tehlike yaratıyor ani ateş düşmesi hipotermi bunlar 37,5 ateşten daha tehlikeli
aylinpala Dilara28 benim oğlum 7 aylıkken çıkardı ilk dişini şimdi 9 aylık 6 dişi var çok çabuk çıkarıyorlar
Dilara28 babyandmom1 şuan 38 acile gitsem mi acaba gitsem bile calpol vermezler mi takip ediyorum sürekli
babyandmom1 Dilara28 acilde önce yeterince müdahale edilip düşürülmemişse gelinmesini isterler. Tüm bunları yaptınız calpol verdiniz yinede düşmüyorsa tabiki götürün. Geçen gün benim kızımda ateşliydi 2-3 gün sürekli azalıp yükselen ateşi düşürmeye çalıştım sabaha kadar ve ateş neredeyse 39 du.