Yeniheyecanlar Sezaryen doğum yaptım . Doktor 40. Gün kontrole gel dedi. Tam olarak neye bakıyor, gitmesek olur mu?
120720 Yeniheyecanlar Ben 5. Gün gitmiştim sadece ondada yaraya baktı iyileşmiş mi diye birde ultrasonda karnıma baktı o kadar sonra bir daha gitmedim. 40 gün çok fazla değil mi
hzlkr Yeniheyecanlar Bende gitmiştim 40 gün sonra genel olarak karından ultrasonla baktı toparlanmış mı diye
sonnenchein Yeniheyecanlar bana doktor korunma yöntemi hakkında bilgilendirme yaparım bana mesaj at dedi 40.gün sonrası gel demedi
Yeniheyecanlar Milaa07 120720 sizin de sezaryen miydi ? İlk hafta ben de gittim pansuman yaptı ama 40 da yine gel dedi
Buse1509 Ben sezaryen sonrası 3. Gün gittim dikişlere pansuman yaptı 40. Gün tekrar gel dedi onada gittim ultrasonla rahimin durumuna bakıyor iç dikişleri kontrol ediyor birde doğum kontrol yöntemlerini konuştuk
120720 Yeniheyecanlar Evet sezeryandı ama yapılan işlem farklı sanırım çünkü benim pansumanlık bir durumum yoktu. Lazerle yapıştırmaydı benimki sadece ameliyat olduğum gün pansuman yapıldı 1 kere oda ilk çıktığımda bant vardı üstünde onu açtılar o yüzden pansuman yaparken üzerine bir sprey sıktılar o şeffaf bir şekilde kapattı üstünü kendi kendine geçecek o dediler o şekildede oldu zaten. 5. gün kontrole gittiğimde ohoo iyileşmiş bile dedi rahmime baktı ultrasonda bir sorun yok dedi çağırmadı tekrar
Asyabuse Beni de 40. Gün çağırdı ben gidene kadar 60 oldu alttan muayene etti iç dikişlerin gayet iyi rahim toparlamış yumurtalıkların da iyi dedi normal dikişe baktı sonra da kotunma yöntemlerini anlattı
Yagmur_24 Yeniheyecanlar rahminin durumuna bakıyor gerekirse smear tesi yapıyor siz de ister misiniz bilmem ama yapılsa çok iyi. Rahim oturuyor bu 40 günde durumu iyi mi bakıyor. Mutlaka gidin ben vakitsizlikten 50. Gün gittim a a gitmek şart