ElifZynep54 merhaba bende kanz ın park yatağı var. Çevremdekiler hep park yatak önerdiği için almıştım bende ama bazı yönlerinden memnun değilim hiç size de söylemek istedim. En önemlisi ve ilk sorunu çok gıcırdaması. Sallarken kumaşlar birbirine sürttüğü için acayip bi gıcırdama yapıyor ve maalesef çaresini bulamadım ben. İlk 6-7 ay üst kademesini kullandım bebeğim hareketlenmeye başlayınca alt kademeye geçtim. Şimdi de şöyle bi sorun var eğilip almak çok sıkıntı baya derin yatak çünkü yan tarafındaki filelere kızım sürekli tırnaklarını geçirmeye çalışıyor bana sanki yakın zamanda yırtılacakmış gibi geliyor. Alırken de herkes 3-4 yaşına kadar kullanırsın dedi ama bence o kadar uzun kullanma süresi olmaz gibi.