Merve_derin32 günde sadece 1 2 defa çok az değil mi? Yeteri kadar doyuyor mu sıvı alımı nasıl? Ek gıdaya gecmissinizdir, su vermeye baslamissinizdir buna bağlı olarak daha sık bez değiştirmeniz gerekir bence. Benim oğlum 17 aylık, bu zamana kadar günde 1 2 bez değiştirdiğimi bilmem hiç. Sabah uyanınca değiştiriyorum, öğlen uykusuna yatana kadar kaka yaparsa değiştiriyorum kaka yapmazsa da öğlen uykusuna yatmadan önce değiştiriyorum, uyandıktan sonra baya çiş yapmış oluyor yine değiştiriyorum. Bazen her öğünde fazla fazla yediyse neredeyse hemen arkasından kaka yapıyor. Biz hala günde 5 6 bez değiştiriyoruz sayılır. Yani 6.ayda 1 2 bez bana çok az geldi tabi en iyisini doktorunuz bilir