Zeyzeh2 Ae2404 cok zararlı diyor doktorlar evde bile bulundurmayınn yanlışlıkla d vit yerine verenler olmuş
Fnd992 Biz masaj yağı olarak kullandık bir sıkıntı oluşturmadı . Ayaklarının altına ve karnına masaj yaptık rahatlatmıştı kolik bir bebekti oğlum .
Zeyzeh2 Ae2404 canım epilepsi nöbetine sebep oluyormuş vücuduna sürmek bile bu riski almaya değmez bile bile yapma bence
Zeyzeh2 Ae2404 hele 3 aydan küçük bebeklere aromaterapi hiç onerilmiyor farklı bı reaksiyon verir vücut Allah korusun girme bu riske