Kızlar kızımın kilosu az ek gıda yiyor iştahı var 6 aylık Bi de emziriyorum kilo almıyor çevrenin baskısından çok yoruldum artık Bir kere söylenir anlarım ama bi insanın her gördüğü zaman söylemesi zoruma gidiyor artık çok takan Bi insan değilim ama konu bu olunca çok üzülüyorum elimden gelenin en iyisini en fazlasını yapıyorum şunu kullan kilo yapar veya şu devam sütünü kullan toparlar kendini diyebileceğiniz ne var denemek istiyorum 🙏