Kızlar 60 kiloyum 3 ay önce doğum yaptım biraz göbeğim çıktı normalde 38 beden etek pantolon vs giyerim şuan 40 42 ancak oluyo 38 giydiğim zaman fermuar kapatmakta güçlük çekiyorum su emzirme sürecinde kilo vermem sütümün azalmasına neden olacağı için diyet yapamıyorum toparlayıcı taytlardan bir süre kullanmak istiyorum kullanan var mı kaç beden almalıyım 60 kiloya hangi beden daha uygun olur bilgi verirseniz sevinirim Bir de emzirirken zayıflama çayı falan kullanan var mı kullanabilir miyiz sorun olur mu